beautiful bruises colours

Det var ju det där med att uppdatera ofta. Det enda jag har att berätta just nu är att det känns rätt bra efter 70%seminariumet. Att det känns rätt bra att vi har påsklov veckan innan redovisningen. Att det känns rätt bra rent allmänt att det snart är vår.

Det intressanta med projektarbetet är att det kan kännas så jobbigt, fast det egentligen, alltså egentligen, är jätteroligt. Man får jobba med någonting man tycker är askul och man får göra det hela tiden om man så vill. Men är det nog? Nej. Vi måste gnälla ändå. Det är svårt att rättfärdiga att få gnälla om någonting man tycker om jättemycket... Eller jag vet inte.

Kul!

Jag ska ta fram mer bilder imorgon. Förhoppningsvis göra min första stora kopia - börja skriva diskussionen om den första bilden. Ska även se om bilderna på morfar är någonting att ha - annars ska jag fota om.

På måndag ska jag planera inför fotografering av mina offer. Så alla böcker med till skolan, kommer kännas tungt. Har möte med Micke på måndagseftermiddagen också. Bra! Då gäller det att jag har planerat ihop någonting bra.

Ska prata med morfar om framkallning av färgfilm och så ska jag gå förbi fotohörnan i veckan - med morfar. Kanske. Vi får se hur det blir med det. Fotohörnan alltså. Prata med morfar gör jag hur som helst.

Något nytt, häftigt, coolt, roligt och så där, under stjärnorna får avsluta detta inlägg:
Klassen har startat ny klassblogg! Kolla in http://www.mpnollsex.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0