bläää

Jag vill kräkas på projektarbetet, både bokstavligt och icke bokstavligt talat. Fy sjutton (för övrigt ett uttryck som blivit utnött under lovet).

Here's the deal: fredag är det 70% av rapporten-inlämning. Känns väl... Dåligt? + att jag inte styrt upp fotningen än och det känns ju dåligt. Vad som känns bra är dock att jag har nog (förhoppningsvis kanske...) rätt bra koll på vad och hur jag ska fota. Så det är väl positivt?

Så, fota mormor och morfar i veckan och resten nästa vecka. Låter det som en bra idé? Jag tror att det kan fungera. Fungerar det inte, då blir jag arg, vilket jag helst inte vill vara. Detta betyder att jag måste styra upp mitt liv, dvs mitt projekarbete. Nu på en gång. Så jag sätter mig ner med mina böcker, klurar och ritar och bestämmer mig för någonting. Låter det vettigt?

PUSS

Kommentarer
Postat av: martina

alla vill spy på PA100!!

2009-03-13 @ 19:41:35
URL: http://msandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0