if that's what it takes

Jag höll nästan på att glömma bort att uppdatera historiken denna händelserika dag! Klev nämligen upp tidigt, efter sen kväll, vilket jag borde ha en eloge för egentligen men kräver inte detta... Hur som helst, steg upp tidigt, planerade lite, åkte iväg till hus 36. Fantastiska fotoförutsättningar utomhus, så jag fotade M&M framför huset och efter det fotade jag inomhus också. Det här är mina bästa modeller, för jag har alltid tillgång till dem. Perfekt!

Har suttit lite med rapporten idag också. Bra jobbat. Imorgon ska Linda få den! Har även planerat vad jag ska säga på sjuttioprocentseminariumet så jag känner mig väl förberedd.

Igår läste jag i två fotoböcker från sjuttiotalet. Den ena heter Nya Bilden  och den andra Kreativ Fotografering. Så även om jag inte fotat så mycket har jag ändå en rätt bra förundersökning. Jag känner mig inte helt bakom flötet längre. Det vill säga: Jag vill inte längre spy på projektarbete.

Ifall det inte blev någon bra bild från idag när jag framkallar på onsdag (planering!) så blir jag dock ledsen. Men det löser sig, för då har jag någonting jag kan skriva om i min rapport under problembiten. Precis som förra gången jag fotade. Shit, det här känns ju rätt okej ändå.


Kommentarer
Postat av: martina

hihi ja den är en skönhet:]

2009-03-15 @ 20:37:00
URL: http://msandberg.blogg.se/
Postat av: julia!

bra jobbat, issie!!

2009-03-16 @ 21:12:57
URL: http://beingjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0