i'm dancing barefoot

Uppdatera ofta är väl vad man ska göra, så att man har mycket underlag att gå tillbaka och ta information till sin rapport? Ja, just det. Jag har hittat mina offer nu, det visar sig att de inte alls gömmer sig för mig och mer än gärna ställer upp. Så förhoppningsvis får vi tid till fotografering nästa vecka. Det blir najs!

Ikväll ska jag till labbet och ta fram bilderna som fotades i söndags och det blir naaaaaaajs (förhoppningsvis...). Imorgon är det sjuttioprocentsseminarium och det blir spännande det med. Jag hoppas att Linda tog sig igenom min helt osammanhängande, virriga rapport. Den måste styras upp ordentligt sen. Men det blir sen.

Så, vad som gäller nu för mig är att planera fotograferingen nästa vecka. Det gäller också att hitta en tid som passar för alla parter, vilket kanske blir det största problemet som jag ser det så här i förhand. We'll see!

Jag har i alla fall läst Linnéas 70%rapport och det känns ju duktigt av mig. Bra jobbat mig själv!

Fred(ag) och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0