ny dag, nya tag

Jag märkte att jag lyckats skriva 6 sidor på min rapport och att planeringen inte var så dålig som jag trodde. Det enda som känns lite dåligt är att jag inte träffat mina offer, trots att Micke lyckats träffa och prata med dem flera gånger. Det känns ju jättekul! De gömmer sig för mig. Lätt. Jag hoppas att jag träffar dem imorgon och kan bestämma tid för fotografering under vecka 13, det låter som en plan va?

I helgen ska jag alltså fota morfar och det blir nog bra. Det ska jag planera under lördagen, även om jag har en ganska klar bild av hur jag ska ta mig tillväga.

Alltså: Rapporten till 70%seminariumet är nästan färdigt.
Planeringen inför fotosession nr 1 är snart färdigt
Pratat med offrerna har jag inte gjort
Planerat inför fotografering på offrerna är fullständig.

Men det kommer, jag känner mig på banan igen, dels för att jag är frisk igen, dels för att jag nog aldrig sprang utanför den. All min kärlek till livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0